| Предишната тема :: Следващата тема |
| Автор |
Съобщение |
tonizdravkov
Регистриран на: 16 Окт 2006 Мнения: 17
|
Пуснато на: Нед Окт 22, 2006 6:26 pm Заглавие: molia za suvet!! |
|
|
oktomvri tazi godina si kupih subaru.mislia da se pribiram da jiveq v bg.
moje li nqkoi da mi dade suvet kak da mina (nai-tunko) ako si q dokaram v bg,dali da si q karam na ispanski nomera i da si plastam zastrahovkata v ispania ili da q registiram v bg.
molia ako nqkoi e naqsno da mi dade suvet.
namiram se v ispania
kolata e subaru legacy 2.5 156cv 2002 god. |
|
| Върнете се в началото |
|
 |
valentinstoianov
Регистриран на: 17 Мар 2006 Мнения: 30
|
Пуснато на: Пон Окт 23, 2006 3:59 am Заглавие: |
|
|
От тия тука никой не може да ти каже май.
По закон не би трябвало да се дължи ДДС след 01.01.2007.
За номерата също нищо не е ясно, предполагам ще ти искат да имаш валидна испанска гражданска отговорност, ама не е уредено още с никой закон. |
|
| Върнете се в началото |
|
 |
nasti
Регистриран на: 28 Сеп 2006 Мнения: 3 Местожителство: Sofia / Tel Aviv
|
Пуснато на: Вто Окт 24, 2006 8:53 am Заглавие: |
|
|
i kato ne se dylji (moje bi ne e qsno) DDS, nali kolata mu e bez euro i shte plati mito, koeto moje da si 100% siguren che sled 01.01 shte e po-debelo _________________ Внос и продажба на автомобили втора употреба.
Работи по поръчка. Внос на автомобили за инвалиди. Автомобили на склад в Германия и Италия. |
|
| Върнете се в началото |
|
 |
valentinstoianov
Регистриран на: 17 Мар 2006 Мнения: 30
|
Пуснато на: Вто Окт 31, 2006 8:06 am Заглавие: |
|
|
Абе Насти, човека казва че е регната в испания вече.
Какво мито след 01.01.2007, кви пет лева.
То си е платено мито там. |
|
| Върнете се в началото |
|
 |
tonizdravkov
Регистриран на: 16 Окт 2006 Мнения: 17
|
Пуснато на: Чет Ное 09, 2006 10:56 am Заглавие: |
|
|
| Митническите процедури за стоки (вкл. и автомобили), внасяни от страни нечленки на Общността ще останат същите както и сега. Това означава, че например при директен внос на японски или американски автомобили, първо ще трябва се мине през митница и след това в КАТ за регистрация. Това правило няма да важи, ако тези стоки (автомобили) са били вече веднъж обмитени в страна членка на ЕС и въведени след това у нас. |
|
| Върнете се в началото |
|
 |
|